adviseur
-
Mijn (adres)gegevens die in de adviseur-zoekmachine staan kloppen niet. Waar kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
Een wijziging van je gegevens kun je doorgeven aan de serviceprovider waarbij je bent aangesloten. De serviceproviders geven dit aan ons door in een update die zij versturen. Ongeveer twee weken nadat wij een update hebben ontvangen, worden jouw gegevens op onze website aangepast. Staan je gegevens er dan nog niet goed op, neem dan contact op met je serviceprovider.
-
Ik wil graag weten of een overrule mogelijk op een van de punten in de acceptatiegids. Waar kan ik deze aanvragen?
De Tulp Acceptatiegids geeft een beschrijving van algemene regels. Het kan voorkomen dat aanvragen niet helemaal voldoen aan deze regels. Dit wil dan niet per definitie zeggen dat Tulp Hypotheken geen hypotheek kan verstrekken. In dergelijke gevallen kun je een aanvraag bij Tulp Hypotheken ter beoordeling voorleggen, door middel van een overrule die je kunt aanvragen via je serviceprovider. Tulp beoordeelt dergelijke aanvragen dan individueel en kan, bij uitzondering en altijd na goede argumenten, besluiten van de algemene regels af te wijken. Tulp Hypotheken legt dit besluit schriftelijk vast en geeft hiermee een ’overrule’ af. Je serviceprovider kan de aanvraag dan verder afhandelen.
-
Ik wil graag een afspraak maken met iemand van Tulp Hypotheken. Is dit mogelijk?
We komen graag bij je langs om de visie en de ambitie van Tulp Hypotheken toe te lichten. Stuur een e-mail naar adviseur@tulphypotheken.nl en we plannen een afspraak met een van onze collega’s.
-
Ik wil graag een aanstelling bij Tulp Hypotheken
Tulp Hypotheken werkt samen met een aantal grote serviceproviders die het aanvraag- en acceptatieproces verzorgen voor aangesloten hypotheekadviseurs. Neem contact op met de accountmanager voor meer informatie.
-
Ik ben aangesloten bij een van de serviceproviders maar ik kom niet in de adviseur-zoekmachine naar boven. Hoe kan dit?
Het kan zijn dat wij de update van jouw aanstelling nog niet van jouw serviceprovider hebben doorgekregen. Ongeveer twee weken nadat wij een update hebben ontvangen, wordt dit op onze website aangepast. Sta je er dan nog niet tussen, neem dan contact op met je serviceprovider.