Klanttevredenheid Tulp klanten

Tulp nieuws | Gepubliceerd op 1 april 2018
Klanttevredenheid Tulp klanten, maart 2019

Om optimale service te bieden, zetten wij voortdurend onderzoek in onder onze klanten. Tulp heeft recent al haar klanten van wie de hypotheek in het vierde kwartaal van 2018 of in januari 2019 gepasseerd is gebeld. Hierop heeft maar liefst 85% van de klanten gereageerd en Tulp gewaardeerd met een 8.2 als gemiddeld rapportcijfer. We hebben hierbij onder andere gevraagd naar waarom men voor Tulp gekozen heeft, hoe duidelijk de communicatie is en of men tevreden is over het proces. Een verbeterpunt is dat de communicatie nog meer in ‘Jip en Janneke-taal’ mag, hier werken wij dan ook aan. Als sterke punten van Tulp worden de snelheid van het proces, de lage rente en de flexibele aflossingsmogelijkheden genoemd. Ook vinden consumenten het prettig dat Tulp een onafhankelijke partij is.

 

Deel dit bericht: Copied