klachten vragen en antwoorden

  • Ik heb een klacht, waar kan ik die melden?

    Wij houden het graag simpel en duidelijk. Indien echter iets niet goed verloopt en je wilt een klacht melden, stuur dan een e-mail aan ckm@stater.nl.
    Geef ons in ieder geval je naam en adres door en beschrijf duidelijk je klacht, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Houd er rekening mee dat de afhandeling tot 6 weken kan duren.

  • Is Tulp Hypotheken aangesloten bij het financiële klachteninstituut Kifid?

    Ja. Tulp Hypotheken is aangesloten bij Kifid. Indien iets niet goed verloopt en je wilt een klacht melden, dan kun je dat schriftelijk doen of via e-mail naar klacht@tulphypotheken.nl. Tulp Hypotheken neemt dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht kun je binnen 3 maanden contact opnemen met het financiële klachteninstituut.