Utrecht, 28 februari 2022 – Per 1 maart is Martijn Couwenberg de nieuwe manager Sales & Marketing bij Tulp Group. Hij zal binnen het in Utrecht gevestigde hypotheekplatform verantwoordelijk zijn voor de merken Tulp Hypotheken en De Nederlandse. Daarnaast is Martijn precies op tijd aan boord om ook het nieuwe merk Brug Financieringen te gaan introduceren.
In zijn rol als de nieuwe Manager Sales & Marketing is Martijn Couwenberg verantwoordelijk voor de positionering van alle merken en commerciële proposities binnen de Tulp Group. Daarnaast stuurt hij het sales team aan dat zich richt op de met Tulp samenwerkende adviseurs. Met de merken Tulp Hypotheken voor particuliere hypotheken, De Nederlandse voor professionele vastgoedbeleggers en het nieuwe Brug Financieringen voor transitieleningen is Tulp Group een snelgroeiende dienstverlener in het verstrekken en servicen van leningen. Ook met de ondersteuning van de commerciële proposities van DAK (Groene Hart Hypotheek) en bunq laat Tulp zien dat de groei is ingezet en de ambitie groot is.
Martijn komt van Centraal Beheer waar hij de afgelopen jaren succesvol de direct writer van weleer heeft getransformeerd naar een organisatie die aansluit bij de wensen van de financieel adviseurs.
Paul Wessels, directeur van Tulp Group: “Wij zijn er trots op dat Martijn ons team komt versterken. Met zijn omvangrijke expertise, drive en enthousiasme past hij goed bij het DNA van ons bedrijf. Ik ben ervan overtuigd dat hij de trekkersrol op het gebied van Marketing en Sales uitstekend op zich neemt en onze merken verder helpt uitbouwen. De speerpunten voor de komende periode zijn het verder invulling geven aan de ESG-strategie die al ingebed zit in de organisatie. En natuurlijk de introductie van Brug Financieringen dat inzet op transitieleningen.”