je lening in beheer vragen en antwoorden
-
Waar stuur ik mijn overlijdensrisicoverzekering naar toe als deze verpand is?
Stuur je ORV per mail naar:
levenorvpolissenStater@stater.nl -
Kan ik mijn aflossingsvorm wijzigen?
Je kunt tussentijds je aflossingsvorm wijzigen. Ga voor dit soort verzoeken en andere verzoeken waarvoor je advies nodig hebt, naar je hypotheekadviseur. Ben je op zoek naar een andere hypotheekadviseur, dan helpen we je graag met een overzicht van de hypotheekadviseurs bij jou in de buurt.
-
Ik ben mijn inloggegevens kwijt van Mijn Tulp
Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord van je Mijn Tulp kwijt, neem dan contact op met het Contact Center van Stater via email info@stater.nl of telefonisch 033-4509300.
-
Hoe krijg ik toegang tot Mijn Tulp?
Enkele dagen na het passeren van de woning ontvang je een brief van Stater met de inloggegevens voor je eigen Mijn Tulp. Heb je hierover nog vragen, neem dan contact op met de klantenservice van Stater. Dit kan via email info@stater.nl of telefonisch 033-4509300.
-
Waar vind ik informatie over leningen die in beheer zijn?
Mijn Tulp Beheer biedt je een overzicht van al je eigen gegevens en de veelgestelde vragen die betrekking hebben op leningen in beheer.
-
Waar kan ik mijn jaaroverzicht vinden?
Mijn Tulp Beheer biedt je het jaaroverzicht.
-
Wie of wat is Stater N.V.?
Tulp Hypotheken laat de administratie van de hypotheken verzorgen door Stater N.V. in Amersfoort. Stater is de specialist op dit gebied. Wil je meer weten over Stater? Bekijk de website.